שיווק באמצעים מסורתיים


בעשר שנים האחרונות כמעט רובנו שכחנו מה הוא שיווק מסורתי. כשחושבים לרגע על המילה מסורתי חושבים על דבר שהוא ישן ונוקשה. אך בעצם אנו עד עכשיו משתמשים ברדיו, טלויזיה והעיתונות בדרכים שונות ומגוונות. אם לרגע חשבתם שאחד מהאמצעים "המסורתיים" האלו נכחד אז בואו נחשוב שוב ונזכר מה אנחנו עושים ביום יום שלנו.

כמעט כל תנועה שלנו נעשת על ידי הרכב, נהינו מאוד מפונקים בקטע הזה. ברגע שאנחנו מתישביים ברכב הדבר הראשון שאנחנו עושים זה להדליק את הרדיו, וכל הנסיעה אנחנו מקשיבים לרדיו. כשאני אומרת להקשיב לרדיו אני מתכוונת גם להקשיב לפרסומות שמתנגנות לנו בין המוזיקה אנחנו גם מקשיבים. זאת פלטפורמה אדירה שצריך לנצל אותה בהתאם. כל עסק יכול לפרבם עצמו דרך הרדיו ולמשוך אליו לקוחות פוטנציאליים.

ישנה גם אוכלוסיה גדולה שלא משתמשת ברכב ומתניידת בעזרת רכבות ואוטובוסים. בדרך כלל מחוץ לתחנות אוטובוס ותחנות רכבת עומדים אנשים שמחלקים עיתונים. אם נשאל אדם ברכבת האם הוא קורא עיתון הוא ישקר אם הוא יגיד שהוא לא קורא. לרוב, כל אדם שמתיישב ברכבת מעלעל בעיתון ואף גם עוצר וקורא כתבות. גם פה אדם נתקל בפרסומות רבות שיכולות למשוך את תשומת ליבו ולגרום לו ליצור קשר עם העסק שלך.

אחרונה חביבה היא כמובן הטלויזיה. הדבר הראשון שעושים אחרי שנכנסים הביתה ומדליקים מזגן/מאוורר זה להדליק את הטלויזיה כדי להכניס קצת רוח אנושית למקום. כשהטלוויזיה דולקת היא מאפשרת לנו לנוע בחופשיות בביתנו ולבצע כל מיני משימות אבל האוזן שלנו תמיד תהיה קשובה לטלוייזה. כולנו יודעים כמה זמן באמת הולכות הפרסומות, שזה לפחות 15 דקות. זאת הזדמנות מעולה לעסקים לשווק את עצמם דרכה.

לסיכום חברים אל תשכחו שהאמצעים המסורתיים לא באמת נכחדו ושהם עדיין חיים ובועטים. הדבר הכי חשוב שיש לזכור שהם אלו שבאמת נמצאים סביבנו המון שנים.